Podmioty lecznicze
Aktywne zarządzanie ryzykiem, optymalizacja programu ochrony i opieka ubezpieczeniowa to kluczowe aspekty oferty skierowanej do Podmiotów Leczniczych. Dzięki połączeniu potencjału merytorycznego i organizacyjnego jesteśmy w stanie zapewnić Podmiotom Leczniczym obsługę na najwyższym poziomie z wykorzystaniem struktury spółek naszej Grupy MJM silnej pozycji negocjacyjnej podczas budowania programów ubezpieczeniowych dla naszych Klientów, z uwzględnieniem lokalizacji posiadanych oddziałów na terenie całej Polski.
Najwyższa jakość to:
- zindywidualizowane podejście do każdego Podmiotu;
- optymalizacja kosztowa i jakościowa oraz kompleksowe podejście do struktury ryzyk;
- bezpośrednie wsparcie przez personel Attis Broker;
Nasza obsługa obejmuje 3 główne linie kompleksowego i efektywnego zarządzania ryzykiem Podmiotów Leczniczych:
Skuteczny serwis prewencyjny - minimalizacja ryzyka wystąpienia szkód:
- system bezpłatnych szkoleń;
- audyty ryzyka;
- raporty zagrożeń i występujących zdarzeń szkodowych;
- instrukcje działania w przypadku zdarzeń;
- doradztwo w zabezpieczeniu interesów Podmiotów Leczniczych w relacjach z innymi podmiotami;
- skuteczne wsparcie w zarządzaniu ryzykiem dedykowanymi systemami IT;
Dobrze dopasowany program ochrony:
- ochrona ubezpieczeniowa gwarantująca bezpieczeństwo i stabilność finansową budżetu Podmiotu leczniczego. Nasze programy ochrony wybiegają w przyszłość uwzględniając możliwe zmiany prawne, organizacyjne, rynkowe czy technologiczne, mające wpływ na kształtowanie ochrony ubezpieczeniowej.
Indywidualny i zoptymalizowany program ubezpieczeniowy opracowujemy na podstawie zebranych bezpośrednio danych i przeprowadzonych analiz. W zależności od procedur prowadzimy postępowania przetargowe lub negocjujemy najkorzystniejsze warunki ochrony. - wdrożenie programu ubezpieczeniowego w Państwa Podmiocie poprzez ukierunkowany system szkoleń i spotkań.
Minimalizacja skutków zdarzeń:
- profesjonalna likwidacja szkód
- wsparcie w relacjach z Ubezpieczycielem;
- kompleksowa pomoc w procesie likwidacji szkód, formułowania roszczeń odszkodowawczych;
- koordynacja przebiegu likwidacji szkód i wypłaty odszkodowania;
- współpraca z radcami prawnymi reprezentującymi Klientów;
- system IT dla rejestracji, analizy, monitoringu i raportowania zdarzeń niepożądanych zgodny w wytycznymi CMJ minimalizujący kosztochłonność zdarzeń niepożądanych;
- monitorowanie ryzyk i potrzeb ubezpieczeniowych oraz terminów ekspiracji polis.